Glede na to, da se zelo radi družimo, nas tudi karantena ne ustavi. Ne bomo se družili osebno, ampak preko fotografij, kar tule na naši spletni strani.Zato pozivamo vse starše, da razredničarkam pošiljate fotografije, kako naši učenci preživljajo čas izolacije in zanimivega učenja od doma.
9. TEDEN
Matic uri svoje ročne spretnosti.
Enej je ustvarjal s slanim testom in zelo užival. Loti ima doma mlade muce, ki jih rada crklja .
Po dežju trava hitro raste, da pa preveč ne zraste poskrbi Jakob 🙂
Vadimo računanje in pridno ustvarjamo. PPVI 2, 3.
Neža nam pošilja deževne pozdrave iz Uri Soče. Pridno je že opravila fizioterapijo, sedaj pa dela za šolo. Rihana uživa v družbi bratca.
Gal spoznava živalske družine in riše duhce.
Zarin športni dan 🙂
Tudi nekateri učenci 5., 6., 7. in 8. razreda so že opravili športni dan na daljavo. Utrinke iz njihovih aktivnosti najdete v spodnji galeriji slik.
8. TEDEN
Prav tako smo prejeli utrinke iz športnega dne na daljavo učencev 1., 2.,3. in 4. razreda.
Za zajtrk je Jakob ustvaril sadno mandalo. Izgleda slastno.
Jakob pri pripravljanju regratovega medu. Priprave le-tega se je lotila tudi Veronika. Jakob je še izpolnil in pobarval delovni list po ogledu predstave. Andraž pa je utrjeval črko V.
Učenci PPVI 2 in 3 so sestavili rastlino, poimenovali njene sestavne dele in pripravili regratov med.
Andraž je izračunal koliko denarja potrebuje za ogled predstave. Ker pa s praznim želodčkom ne moremo misliti, je še prej pripravil porovo juho. Dober tek!
Jakob si pripravlja oblačila, ki bi jih oblekel na ogled predstave
Poklic kmeta. Poklic farmacevta: sirup iz smrekovih vršičkov.
Učenci PPVI 1 se v tem tednu pogovarjamo o travniku in cvetlicah, zato so se učenci odpravili na sprehod na travnik. Enej je nabral pravi travniški šopek in lepo poskrbel za cvetlice ter jih dal v vodo v vazo. Še prej pa je cvetlice razvrstil po barvah.
Jakob je telesno zelo dejaven. Zelo rad se odpravi na pohodniške izlete. Poslal nam je nekaj fotografij.
Andraž pri gospodinjskih opravilih. Odlično mu gre od rok.
7. TEDEN
Tudi Andraž je super in zelo iznajdljivo opravil vse aktivnosti športnega dne na daljavo. Bravo!
Urša tudi v času prvomajskih počitnic ne počiva, saj si čas krajša z delom v gozdu in risanjem.
6. TEDEN
Danes Jakob na Triglavu. Aljažev stolp ob njihovem potoku.
Učenci PPVI 2,3 so si izdelali vsak svoj mini mlaj. Lin Marie pridno vadi seštevanje do 10.
Enej se že pridno pripravlja na praznik dela.Danes je naredil kres ter oblikoval slovensko zastavo. Ker ves ta čas pridno skrbi za svoje posejane rastline, so le-te že zelo zrasle.
Učenci in učenke PPVI 1, 2, in 3 so v sredo izvedli športni dan na daljavo. Odpravili so se na pohod v bližini doma, kolesarili, se preizkusili v različnih spretnostnih igrah in izdelali medalje. Utrinke iz športnega dneva si lahko ogledate v spodnji galeriji.
Veronika, učenka PPVI 6, je povzela vsebino pogovora preko spleta z razredničarko in sošolci. Napisala nam je tudi, kdaj bo naslednje srečanje.
Rihana pri učenju znakov (<, >, =) in Gal med večopravilnostjo. Gledanje risanke in spoznavanje z informacijsko-komunikacijsko tehnologijo 🙂
Kaj vse počenejo v šestem tednu učenci PPVI 4, 5 in 6 si lahko pogledate v spodnji galeriji.
Lin Marie v akciji! Pridno in pohvalno izvaja vaje in naloge pri predmetu gibanje in športna vzgoja.
Učenci PPVI 2,3 se ta teden učijo o prazniku dela. Ustvarjajo slovenske zastave, kresove, poslušajo koračnice, …
Prva sta se nam je v šestem tednu oglasila Urša in Drilon, učenca 7. razreda. Drilon rad prosti čas med učenjem preživlja z bratom. Skupaj sta se odpravila do bratovega kamiona, kjer je lahko preizkusil, kako je v njem sedeti. Urša pa si je čas krajšala z barvanjem keramične ploščice in nastala je lepa umetnina.
5. TEDEN
Prejeli smo prav tako fotografije učenk in učencev 1., 2., 3. in 4. razreda. Poglejmo kaj vse so ta teden ustvarili.
Tjanova brata dvojčka sta praznovala rojstni dan. Torte žal ni nič ostalo 🙂 Vse najboljše še iz naše strani. Rihana se je cel teden pridno učila, poslala pa nam je tudi selfie 😉
Gal in Neža nam pošiljata svoj fižol, ki bliskovito raste. Bliskovito pa Gal in Neža prav tako napredujeta pri računanju in učenju glasov.
.
Žan je ta teden pridno sestavljal in se učil denar. Neli nam je poslala pobarvane pirhe. Krasni so!
Učenci 5., 6,. 7. in 8. razreda ter razredničarka smo se danes videli kar preko spletne kamere in poklepetali na daljavo. Šestošolki Sari smo zapeli tudi pesem za 12. rojstni dan, ki ga je praznovala v marcu. Upamo, da se bomo lahko čim prej videli tudi v živo. 🙂
V okviru kulturnega dne so se učenci 5., 6., 7. in 8. razreda preizkusili v barvanju velikonočnih jajc ter izdelavi košarice, piščančkov in zajčkov. Sara pa je izdelala še krasno butaro.
Ta teden so se učenci PPVI 2, 3 učili o vrtu in polju pomladi. Spoznavali smo semena in sadike, vrtno orodje in opravila, izvedli pa smo tudi delovni dan, kjer smo urejali vrt in okolico doma.
Danes so učenci PPVI 1 spoznavali različna semena in sadike ter jih tudi posejali in posadili. Sedaj jih bodo skrbno zalivali, da bodo lepo rastle.
Voščili učenca Jakoba in učenke Veronike učiteljici Marseli ob rojstvu hčerke. Voščilu se pridružuje celoten kolektiv OŠ V parku. Čestitamo!! 🙂
Jakob je prav tako danes načrtoval izlet v gore. Iz računalnika je v zvezek prepisal besedilo. Andraž je spoznaval velike začetnice, David različna prevozna sredstva, Lumbardhe pa števila do 15.
učenci PPVI 4, 5 in 6 se ta teden pogovarjajo o prometu. Andraž je poimenoval in na list napisal vse pomembne dele kolesa. Jakob in David pa še vedno pridno pomagata pri delu na vrtu.
Tudi učenci PPVI 1 so se danes poigravali z zemljo. Opozarjajo nas, da ne smemo pozabiti na že posajene sadike – pridno jih je potrebno zalivati.
Učenci PPVI 1 se v tem tednu učimo in pogovarjamo o vrtu in polju. Nekaj dela smo doma že opravili, nekaj pa ga bomo še v tem tednu.
Sedmošolka Urša si je dan popestrila tako, da je na veliko napisala, koliko tednov šolanja na daljavi je že preteklo. Upa pa, da bo kmalu spet lahko videla svoje sošolce in sošolke.
Andraž je pobarval pirhe na naraven način s čebulnimi olupki. Andraž, hvala za sliko. Izgledajo čudovito.
Prazniki se bližajo koncu, mi pa vstopamo v peti teden učenja na daljavo. Praznični vikend smo preživeli zelo ustvarjalno. Barvali smo pirhe, postorili delo na vrtu, zadišalo je tudi po domači potici in drugih prazničnih dobrotah. Alen pa se je naučil voziti kolo in že pridno nabira kilometre. Bravoo!
4. TEDEN
Lumbardhe je našel vsa čokoladna jajčka in vam vsem želi lepe praznike!
Nina se je pridno lotila spomladanskega čiščenja, poskrbela pa je tudi za pripravljeno mizo in pomagala pri pripravi kosila.
Učence PPVI 2,3 je obiskal Velikonočni zajček in jim pripravil lov za zakladom. Ker so uspešno opravili vse naloge, jih je na koncu pričakal zaklad, velikonočna sestavljanka.
Enej se že pripravlja za peko velikonočnih dobrot. Poleg tega je tudi pravi raziskovalec – poglej si posnetek.
Veronika utrjuje zapis težjih besed, očistila je tudi svoje kolo in ga pripravila na poletno sezono. Andraž ni samo prilepil besedila, ampak ga je prepisal in narisal žogico Marogico iz lutkovne igrice. Pred tem še je ošilil svoje barvice. Jakob pa izpopolnjuje tehniko nizkega starta.
Učenec Vid nas je spomnil, da je danes mali petek in nas spravil v dobro voljo z igranjem na harmoniko. Zavriskajmo skupaj!
Enej tudi danes izdeluje velikonočne izdelke, Jakob pa uživa na svežem zraku. Z učiteljico usklajujeta še zadnja navodila za jutrišnji naravoslovni dan na daljavo.
Na sredini tedna je že vse v znamenju velike noči 🙂
Urša je izkoristila čas med učenjem za martinčkanje na soncu, Jakob in David pa pomagata pri kmetijskih opravilih. Jakob pripravlja njivo za sajenje krompirja, David pa pomaga pri striženju ovac. Pridni!
Vstopili smo v četrti teden dela na daljavi, ki je tudi velikonočni teden. Ponovno so najhitrejši učenci PPVI 2,3, ki že pridno režejo, lepijo, barvajo, štejejo, ustvarjajo, …
Tudi Jakob je uspešno rešil sudoku, naredil seznam velikonočnih jedil in ošilil barvice.
Andraž pridno vadi pisanje in se uri v natančnem preslikavanju vzorcev.
Učenci NIS 1,2,3,4 pridno utrjujejo črke, branje, pisanje, pomagajo pri delu na vrtu in v kuhinji.
3. TEDEN
Tudi tokrat so najbolj zgodnji učenci PPVI 2,3. Rana ura, zlata ura zanje očitno res drži :). Ta teden se učijo o sadovnjaku in vinogradu pomladi. Pridno pa utrjujejo tudi štetje, števila in črke.
3. delovni teden se je pričel in prav pridno se je vanj podal tudi Enej. Niti mrzlo vreme in dež/sneg ga ne zaustavita. Danes se je odpravil v sadovnjak, preizkusil orodje in pogumno splezal na lestev, ustvarjal cvetlico in natančno lepil.
Loti je s svojo družino posadila sadno drevo in ga zaščitila pred mrazom.
Jakob je kot večino nedelj tudi zadnjo preživel z družino v naravi. Pošilja nam pozdrave z Volovice. Prepisal pa je tudi tekst o mestu, primerjal mesto in vas ter utrjeval števila. Znanstvenik Jakob si je po receptu pripravil domači plastelin. Zdaj nam prikazuje Viruse 3D.
Andraž nam pošilja verjetno še zadnje letošnje pozdrave zime in z višine opazuje okolico. Ponavlja o značilnostih mesta, vadi branje in zapis. Poiskal je slov. mesta po pokrajinah in rešil Sudoku, naredil ropotuljo in zraven zapel V dolini tihi. Po navodilu si je pripravil umešana jajca in limonado.
Veronika pri matematiki rešuje številske sudoke. Pridno pa skrbi tudi za red in čistočo. Lotila se je pospravljanja omare.
Sedaj vemo zakaj se učenci NIS 5,6,7,8 niso nič kaj oglašali…ker so imeli TOLIKO DELA! 🙂
Aidan, Urša in Vanesa so šolsko kuhinjo zamenjali za domačo in v okviru gospodinjstva pripravili domač marmorni kolač. Kolač jim je tako dobro uspel, da ga je zmanjkalo, še preden so kakšen kos uspeli poslati učiteljici. 🙂 V kuhinji sta se preizkusila tudi Sara in Stanko in spekla slasten kruh z rozinami. Pri pouku tehnike sta se za prava mojstra izkazala Drilon in Stanko, ki sta izdelala leseni ptičji hišici. Vsi učenci 5., 6., 7. in 8. razreda pa so se za materinski dan naučili pesmico o mami in se tudi posneli med recitacijo. Učenci mamam sporočajo, da jih v šoli čakajo še darila, ki jih bodo dobile ob prvi priložnosti.
2. TEDEN
Tokrat se nam je prvi oglašajo PPVI 2,3, ki zelo vestno in samostojno izpolnjujejo naloge in zadolžitve, ki jim jih sproti nalaga razredničarka. Ta teden se bodo učili o materinskem dnevu. Danes so že sestavili zgodbo O mamah in napisali pesmico o svoji mamici. Čez teden so še barvali, pekli, šteli, …
Jakob se nam je oglasil iz sprehoda na Špičasti vrh od koder nam pošilja čudovite rožice. Naredil pa je tudi marjetico iz posušenega lapuha in žajblja. Iz krompirja si je izdelal pečatnike in jih odtiskoval.
Iz čudovite pomladi se je Jakob preselil v zimo in z meritvami ugotovil, da je snega dovolj za smučanje, sankanje in tek na smučeh. Jakob, previdno in po pameti! 😉
V drugi šolski teden na domu smo zakorakali delovno, sporočajo učenci PPVI 1. Pridno opravljamo šolske naloge ter poskrbimo za druga domača opravila. Nahraniti je potrebno kokoši, da nam znesejo jajca in si lahko pripravimo slastne palačinke za večerjo.
David se je zbudil v zasneženo jutro. Sedaj ga bo verjetno malo manj vleklo ven in bo več časa za šolsko delo. Čez dan je pridno sešteval eure in razmišlja, kje bo zapravljal, ko bo šel v trgovino. Pekel je tudi mafine in pripravlja čaj ter poslušal Zvezdico Zaspanko
Tudi pri Veroniki je sneg pokril naravo. Ker ni mogla opraviti naloge nabiranja in priprave regratove solate, je regrat nadomestila z motovilcem, ki ga ima v topli gredi. Po kosilu pa se že greje na topli peči.
Andraž pogreša prakso in delo v pralnici. Vadi računanje. Izdelal pa je tudi snežaka.
Lumbardhe pa se nam takole javlja s svojega praznovanja in vse lepo pozdravlja.
Tudi v hladnejših dneh pa pridno skrbi za svojo telesno pripravljenost. Tokrat sta se razgibala skupaj z mami.
Pridno pa skrbi tudi za urejeno posteljo.
Ker je danes materinski dan, objavljamo nekaj voščilnic naših učencev. Loti je s sestrama pripravila torto. Še preden pa so jo podarile mamici, je morala preveriti, če je dovolj okusna. Mmmmm… Enej je mamici skuhal kavo, prav tako Loti.
Po celem tednu se nam zopet javlja tudi Urša. Čas si krajša z barvanjem z voščenkami in temperami, izdeluje skulpture iz kamenčkov, školjk in lepila ter pridno opravlja šolske naloge.
Oglasil se nam je tudi Aidan, ki v prostem času izvaja akrobacije na trampolinu ali pa se odpravi z družino na sprehod v naravo.
Ob zaključku tedna so se opogumili tudi učenci NIS 1,2,3, ki so ilustrirali pravljico, šteli, računali, aktivno preživljali čas v naravi, …
Učenci PPVI 4,5,6 so ugotavljali pri kom je zapadlo več snega, utrjevali večje,manjše in vadili pisanje ter branje.
- TEDEN
Prvi se nam je oglasil Jakob, ki je včeraj dopolnil 18 let, danes pa že pridno sejal travo in izpolnjeval druge naloge, ki jih zanj pripravlja učiteljica Irena. Jakob, vse najboljše in najlepše ti želimo vsi sošolci in učitelji OŠ V parku.
Upamo, da ste vsi zdravi in da boste ta čas izkoristili za druženje z domačimi, za katere sicer pogosto zmanjka časa.
Učenci PPVI 2,3 vestno izpolnjujejo domače zadolžitve. Ta teden se učijo o skrbi za zdravje. Učijo se kako temeljito in pravilno umiti in razkužiti roke, ščetkati zobe, o zdravi in nezdravi prehrani, pripravljajo sadne solate, limonado, spoznavajo zdravila, merijo si telesno temperaturo, se gibajo na svežem zraku, …
Jakob je sončen dan izkoristil za nabiranje čemaža in pripravo domačega pesta. Upamo, da bo kakšen kozarček počakal do vrnitve v šolo, da ga lahko poizkusimo 🙂
Tudi Veronika je izkoristila lepo vreme in se odpravila nabirati zvončke. Doma je nato pripravila opis zvončka.
Jakob se je resno lotil tudi šolskega dela. Sprašuje se, ali tudi ostali že kaj pogrešajo šolo?
Učenci NIS 1,2,3 spoznavajo rastline in njihove sestavne dele. Pri tem so zelo uspešni. Urijo se tudi v matematičnih, bralnih in pisalnih veščinah ter aktivno preživljajo čas v naravi.
David pridno pomaga na kmetiji in dela za šolo ter utrjuje pisanje. Seveda pa si vzame čas tudi za sprostitev.
Če te kliče učiteljica, se oglasiš na telefon, ne glede na to kaj počneš 🙂
Veronika obvlada sodobno tehnologijo. Z učiteljico komunicirata preko Vibra. Pridno rešuje vse naloge, včasih pa zaradi utrujenosti na zanimiv način sporoči, da ji kaj ne gre. Ob spodbudi je delo, ki je prej težko, rešeno v naslednjem hipu